PRO KOHO:
pro muže, kteří chtějí získat sílu společně s dovedností

pro muže, kteří se nechtějí spoléhat na stroje, že to za ně odcvičí samy
pro muže, kteří hledají jasný trénikový program s dohledem trenéra

 


Při neúčasti na tréninku je možnost si daný trénink nahradit na Open Mat a odcvičit si danou lekci.

Videa a sestavy z tréninků naleznete na našem YouTube kanálu.

FB skupina: GB Draculino – Gymnastika

Tréninky jsou koncipované jako 3-měsíční kurz s periodizovaným plánem a progresí. Proto je nutné, aby se jej zájemce účastnil od začátku a chodil možná co nejpravidelněji. Nástup uprostřed kurzu není možný. Nábory je v těchto měsících: leden, duben, červenec, září.

Hlavní část tréninku se věnuje silové přípravě na kruzích. Před hlavním tréninkem je krátký čas věnovaný rozcvičení a připravení organismu na hlavní část. Celý trénink zabere max 60 minut a probíhá 2x týdně. Každý kurz je programován na 3 měsíce. Celkem je 9 úrovní (kurzů). Cílem je získat sílu v napnutých pažích pro provedení cviků jako je front lever, back lever a odlehčenou formu planche. Rozvoj síly pokrčených paží pak vede ke shybu na jedné ruce. To vše se pak promítá do gymnastických sestav, které jsou prokládány i technickými pasážemi náročných na přechody či techniku.

KRUHY JSOU POVAŽOVÁNY ZA NEJLEPŠÍ MOŽNOST PRO POSÍLENÍ HORNÍ POLOVINY TĚLA.

 

Je nanejvýš vhodné, aby si každý prošel kurzem od začátku a získal tak potřebnou sílu a dovednosti nezbytné pro další pokrok. Např. nácvik stoje na rukou na kruzích začíná hned od prvního kurzu. Pokud nebudete schopni udělat požadované minimum pro postup do dalšího kurzu, tak stávající úroveň můžete opakovat znovu. Už při nástupu do první úrovně je očekávána určitá základní síla (např. 3 shyby či 10 sec výdrž ve vzporu). Pokud Vám tato síla chybí, je tady druhý program silového rozvoje s vlastním tělem pod názvem Tělocvik. Vzhledem k velké silové náročnosti, jsou tedy Kruhy určeny pouze mužům.

 

smrtakKruhy