“TĚŽKÁ DŘINA JE VŽDY TĚŽKOU DŘINOU, PRO MLADÉ GYMNASTY, I PRO STARÉ GYMNASTY.
KDOKOLIV TO ZVLÁDNE,
BUDE ŠAMPION.”

 

Cvičení je vhodné jak pro muže tak i pro ženy. Nejsou zde kladeny žádné požadavky na základní sílu či mobilitu. Tréninkový cyklus je stavěn na 3 měsíce a sestává se ze dvou 6-ti týdenních mezocyklů. Nutno nastoupit vždy na začátku nového kurzu (září, prosinec, březen). Po jeho zvládnutí postupujete do další úrovně. Pokud nedosáhnete kýžené výkonnosti dané úrovně, můžete jednoduše danou úroveň určitého cviku opakovat. Jednotlivé progrese jsou pečlivě plánovány po malých krůčcích. Tímto je zajištěn individuální přístup ke každému.

Trénink probíhá 2x týdně. Ranní tréninky ve středu a v pátek jsou od 6:30-7:15. Odpolední tréninky jsou ve čtvrtek 16:00-17:00 a v neděli 17:00-18:00. Vy si vybere svůj čas, který bude váš hlavní a ten budete navštěvovat. Nicméně pokud máte vícesměnný provoz, tak máte samozřejmě možnost si svůj trénink odcvičit i v druhém čase. Ideální je trénovat 2x týdně, ale pokud můžete jen jednou, tak i to je lepší, než nic. Nábor je v těchto měsících: březen, září, prosinec.

 

Pokud chcete udělat něco dobrého pro své tělo, dělejte gymnastiku. A začněte s ní co nejdříve. Nicméně i když už člověk překročil několik dekád svého života, tak stále může začít. Náš trénink dospělých se zaměřuje na silový rozvoj celého těla včetně práce na mobilitě. Podobně jako tomu bylo ve cvičeních v Sokolu a jak by to mělo vypadat v hodinách tělesné výchovy.

 

GYMNASTIKU BY MĚL CVIČIT KAŽDÝ. KAŽDÝ!

Trénink 2x týdně po dobu 45-60 min Vás dostane do formy, v jaké jste pravděpodobně ještě nebyli. Díky gymnastickým silovým cvičením vybudujete funkční svalovou sílu, kterou budete moci demonstrovat ve cvicích při práci s vlastním tělem (např. vlajka či dřep na jedné noze). Právě v této oblasti vězí stěžejní gró tréninku. Budeme využívat jak čistě váhu vlastního těla, tak cvičení na hrazdě, bradlech či kruzích. V tréninku bude využito i externí zatížení ve formě činek. Ale nečekejte bicepsové pumpování s jednoručkami nýbrž doplňkové cviky s nízkými vahami. Také budeme budovat i aktivní flexibilitu, která je nezbytnou složkou zdravého těla (např. most či placka). Je třeba být nejen silný, ale také mít k tomu i patřičný rozsah.

 


PRO KOHO:
pro ty, kteří chtějí zesílit a zvětšit svůj rozsah pohybu

pro ty, kteří chtějí využít výhody naplánovaného programu a cvičit pod dohledem trenéra
pro ty, kteří chtějí převzít za svoje tělo zodpovědnost

FB skupina: GB Draculino – Gymnastika

smrtakTělocvik